wtorek, 29 marca 2016

Nowy aparat !

Witam !

Dzisiaj wyczekiwany post przeze mnie jak i myślę przez Was :) W końcu jest moje cudeńko , mój nowy aparat ! :D Zdecydowałam się na Canona 1200D. Jestem jego szczęśliwym posiadaczem już równy 2 tydzień , ale niestety dopiero dzisiaj mogłam przygotować coś na jego temat. Najpierw chciałam się z nim troszkę bliżej poznać.

Jakie są moje pierwsze wrażenia ? Świetne ! Jestem na prawdę zadowolona i absolutnie nie żałuję , że wybrałam akurat ten model. Wiadomo, że potrzeba jeszcze trochę czasu , żeby się z nim dobrze zapoznać i odkryć jego wszystkie atuty i możliwości. Miałam okazje tylko dwa razy pójść w plener porobić parę zdjęć , a to prawie jak nic. Przerzucając się z mojego dotychczasowego aparatu cyfrowego na lustrzankę odczuwam przeogromną różnicę, ale moja wiedza czerpana z różnych poradników zdecydowanie ułatwia mi sprawę i jako tako wiem jak stawiać pierwsze kroki. Jestem bardzo szczęśliwa, że w końcu udało mi spełnić moje marzenie i mogę zacząć się coraz bardziej rozwijać :)

















2 komentarze:

  1. też ostatnio kupiłam ten model :) jakim obiektywem robione zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na blogu u Ciebie :) Zadowolona jesteś z zakupu ?
      Zdjęcia robione 18 - 55 mm :)

      Usuń