czwartek, 14 kwietnia 2016

Nowa pora roku w fotografii



"Nowa pora roku w fotografii".. Można to zinterpretować w różny sposób. U mnie "nowa pora" wystąpiła na kilka sposobów - wiosna , nowy aparat , nowe możliwości , nowe pomysły.. czy to przełoży się na jakiś sukces ? Zobaczymy :)

Wiem, że jest mnie tu mało. Nie chcę na siłę czegoś pisać i dodawać zdjęć, które nie spełniają moich oczekiwań. Postawiłam bardziej na jakość, a nie dodawanie wszystkiego co popadnie , bo to nie w tym rzecz. Nareszcie doczekałam się wiosny(to moja ulubiona pora roku razem z jesienią). Niestety większość dni w ostatnim czasie to ciągły deszcz , co również totalnie mnie blokuje. Na szczęście udało mi się skorzystać z paru chwil przyjemnej pogody. Wiadomo, jak słońce zaświeci , to od razu jest lepiej. Dzień jest coraz dłuższy, co daje w końcu więcej możliwości i czasu, którego zawsze jest na wszystko mało. 




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz